Inför mässan

2011-01-30 @ 17:34:13

den 2a mars i Falkenberg.

Har jag smått börjat fixa fram det som jag ska ha med! Mina smycken, dvs armband, halsband, örhängen och ringarna! Måste fixa en skiss över hur min monter ska se ut vad jag ska ha på bordet. Men frågan är, var ska jag få tag i ett snyggt bord!? Vi har ju massvis med bord här hemma, men antagligen är dom för klumpiga eller för stor.

Så jag får väl kolla runt med olika företag som vill sponsra med, med ett bord under en dag! Om det är någon som är intresserad för ni gärna höra av er (eller om ni vet någon som hyr ut bort). Har kanske tur, det är ju trots allt runt 40 personer varje dag som läser bloggen. :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback