2 december 2011

2010-12-02 @ 14:46:49

Hejsan kära läsare och kära kunder !

Vi är inne i en helt ny månad. En månad där mycket händer och där mycket pengar ska slösas. Inte sant? Julklappar var det ja! Jag har fortfarande inte köpt någon julklapp. Man får ju lite panik. Ibland önskar man verkligen att jultomten fanns så man slapp köpa det själv haha!

Hoppas eran vecka varit bra. Även om jag har haft mycket med Adorn UF. Massa beställningar jag fått in, både julklappar och födelsedagspresenter som ska fixas!

Jag ber om ursäkt till er som inte fått era grejer än. Men de skickades iväg i måndes. Antagligen har dom mycket att göra på posten eller så är det på grund av vädret. Alla beställningar skickas på samma sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback