5 december 2010

2010-12-05 @ 16:49:35

Hej alla glada och ni som inte är glaada. Ni får helt enkelt se till och bli glada:D

Hoppas ni inte sitter fast i snökaoset där ute! Med tanke på hur mycket snö det kommit det senaste dygnet. Halmstad är just lite speciellt när det gäller snö. Vi bor vid havet så oftast är det pga havet vi inte har snö. men nu har vi fått en massa och det är vi superduper glada för! Speciellt vi som gillar att åka skidor :)

Igår var det fest här i Halmstad. Det var kanske inte den roligaste men vet ni vad... Vet ni vad det var som gjorde min kväll? ATT DET VAR FOLK SOM HADE MINA SMYCKEN PÅ SIG! :) Det var en sån härlig känsla och veta men även att se. Att smycket JAG tillverkat har folk på sig. Folk bär dom för att visa andra :D Hur bra är inte det? Dessutom har jag fått två till kunder! Och fler ska det bli. ELLERHUR!? Jättebra :) Tack, ni är helt underbara ♥


ett av mina smycken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback