24 November 2010

2010-11-24 @ 21:49:32

Tack för era underbara kommentarer. Min dag har varit sjukt bra fram till nu då ja fick lite tråkiga nyheter. Så jag kommer inte vara lika aktiv på bloggen fram till lördag. Känner att jag behöver några dagar för mig själv. Jag ska även hinna förbereda mig inför mässan på skolan som är nu till helgen. Just nu är det massa tankar som flyger fram och tillbaka i huvudet. Så jag hoppas ni förstår..

Adorn UF önskar en fortsatt härlig fortsatt vecka!
ps. det kommer fortfarande gå att beställa! :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

looooveeee yooouuu <3

2010-11-24 @ 23:32:58
URL: http://www.metrobloggen.se/NiinCii
Postat av: Anonym

I sammarbete med heartland model agency har du nu chansen att bli modell, och vem vet du kanske blir kallad nästa gång igen och har turen på din sida.



Så var med och tävla! - skriv en kommentar att du är med + mail adress och även i vilken stad det gäller!!!!



mer info på min sida.

Frågor?

fråga mig eller maila på [email protected]



Dela gärna med dig utav denna tävling på din blogg!!

2010-11-27 @ 09:59:30
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback